ANRE nu mai face faţă asaltului consumatorilor de energie

ANRE nu mai face faţă asaltului consumatorilor de energie

La 2 luni după liberalizarea preţurilor la energie electrică pentru populaţie şi la 8 luni de la dereglementarea pieţei de gaze naturale, timp în care şi-a atras numeroase reproşuri privind modul cum a gestionat procesele, în special din punct de vedere al insuficientei informări a consumatorilor casnici, Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) a lansat o licitaţie pentru a achiziţiona de pe piaţă servicii de call-center dedicate chiar informării acestora, serviciul propriu de acest tip al instituţiei, lansat în ianuarie, nemaifăcând faţă.

Justificările achiziţiei sunt "creşterea numărului de solicitări de informaţii şi clarificări privind drepturile clienţilor finali de energie electrică şi gaze naturale în raport cu operatorii economici ca urmare a eliminării preţurilor/tarifelor reglementate pentru clienţii casnici de energie electrică şi gaze naturale", precum şi "personalul angajat insuficient alocat activităţii de informare în vederea asigurării acesteia la un nivel care să corespundă numărului mare de solicitări de informaţii adresat ANRE".

Astfel, ANRE "intenţionează încheierea unui contract de achiziţie publică de servicii de furnizare de informaţii de tip Call-Center în vederea îndeplinirii obligaţiilor de informare stabilite prin Lege, pentru perioada 01.05.2021 - 31.12.2021, cu posibilitatea de prelungire, prin act adiţional, pentru o perioadă de 4 luni (perioada 01.01.2022 – 30.04.2022)", se arată în documentaţia de atribuire.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt