ANRE nu mai face față asaltului consumatorilor de energie – Focus Prima TV

ANRE nu mai face față asaltului consumatorilor de energie

La 2 luni după liberalizarea prețurilor la energie electrică pentru populație și la 8 luni de la dereglementarea pieței de gaze naturale, timp în care și-a atras numeroase reproșuri privind modul cum a gestionat procesele, în special din punct de vedere al insuficientei informări a consumatorilor casnici, Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) a lansat o licitație pentru a achiziționa de pe piață servicii de call-center dedicate chiar informării acestora, serviciul propriu de acest tip al instituției, lansat în ianuarie, nemaifăcând față.

Justificările achiziției sunt “creșterea numărului de solicitări de informații și clarificări privind drepturile clienților finali de energie electrică și gaze naturale în raport cu operatorii economici ca urmare a eliminării prețurilor/tarifelor reglementate pentru clienții casnici de energie electrică și gaze naturale”, precum și “personalul angajat insuficient alocat activității de informare în vederea asigurării acesteia la un nivel care să corespundă numărului mare de solicitări de informații adresat ANRE”.

Astfel, ANRE “intenționează încheierea unui contract de achiziție publică de servicii de furnizare de informații de tip Call-Center în vederea îndeplinirii obligațiilor de informare stabilite prin Lege, pentru perioada 01.05.2021 – 31.12.2021, cu posibilitatea de prelungire, prin act adițional, pentru o perioadă de 4 luni (perioada 01.01.2022 – 30.04.2022)”, se arată în documentația de atribuire.

Total
0
Shares
Total
0
Share