Cum arată şantierul unui ciot de autostradă. Pro Infrastructura: Nu stă rău în teren. Din păcate, lunile de iarnă nu vor aduce un progres semnificativ

Cum arată şantierul unui ciot de autostradă. Pro Infrastructura: Nu stă rău în teren. Din păcate, lunile de iarnă nu vor aduce un progres semnificativ

Asociaţia Pro Infrastructura a prezentat un video realizat cu drona despre stadiul lucrărilor din lotul Nuşfalău-Suplacu de Barcău din Autostrada Transilvania, despre care susţin că ar fi putut fi într-un stadiu mai avansat, dat fiind că beneficiază de un teren avantajos, fără alunecări.

„Am filmat din dronă lotul Nuşfalău-Suplacu de Barcău din #AutostradaTransilvania (...) Contractul pentru cei 13,55 km a fost semnat în 30.09.2020 cu turcii de la Nurol şi are ordin de începere 01.02.2021, cu 6 luni proiectare şi 18 de execuţie. Proiectul tehnic a fost aprobat în august 2021. Pentru aproximativ 4 luni de muncă, din care două practic nu s-a lucrat din cauza vremii, constructorul nu stă rău în teren, ajungând la un stadiu fizic de aproximativ 8%. Din păcate, lunile de iarnă nu vor aduce un progres semnificativ. Tronsonul este unul banal, fără structuri impresionante, cu un relief ca-n palmă - o excepţie de la regula dealurilor transilvănene notorii pentru alunecările lor masive. Aici antreprenorul general nu are decât câteva pasaje şi poduri de făcut, un nod rutier şi un spaţiu de servicii”, arată Asociaţia Pro Infrastructura într-o postare pe pagina de Facebook.

Afla mai multe despreautostradaprogressantier
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt