În timpul pandemiei, 1 din 5 persoane au făcut zilnic cumpărături online

În timpul pandemiei, 1 din 5 persoane au făcut zilnic cumpărături online

Unul din cinci consumatori la nivel mondial a făcut zilnic cumpărături online în timpul pandemiei, peste jumătate au cumpărat de la mai mulţi comercianţi pentru acoperirea nevoilor şi un procent similar afirmă că ar plăti mai mult pentru produse mai sănătoase şi fabricate local, potrivit raportului "Preparing for tomorrow's consumers today. The future of consumer markets" realizat de PwC.

Conform Agerpres, cu toate că vânzările online din comerţul cu amănuntul sunt estimate să crească de la 13,9% la 22,4% în 2023 (conform Statista), magazinul fizic va fi în continuare atractiv pentru consumatori. Chiar dacă sunt preocupaţi de sănătate şi siguranţă, consumatorii vor dori în continuare să facă unele cumpărături în magazinele fizice pentru că îşi doresc să testeze anumite produse. Raportul PwC arată că oamenii pun pe aceleaşi locuri ca importanţă nevoia de a vedea şi atinge produsele, menţionată de 33%, cu cea de a avea siguranţa şi de a-şi proteja sănătatea, indicată de 31%.

Potrivit sursei citate, giganţii moderni ai comerţului cu amănuntul, cum ar fi Amazon în SUA şi Alibaba din China, vor continua să forţeze inovarea atât în magazinele fizice, cât şi online ale companiilor de comerţ. De aceea, experienţa consumatorilor va fi esenţială, iar companiile care nu îşi pot reimagina produsele şi serviciile în acest mix vor rămâne în urmă.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt