Noul CEO al companiei care deţine şi marca Dacia lansează programul „Renaulution”: anunţă ce se întâmplă cu Dacia şi cu Renault Group. Primele schimbări la Dacia

Noul CEO al companiei care deţine şi marca Dacia lansează programul „Renaulution”: anunţă ce se întâmplă cu Dacia şi cu Renault Group. Primele schimbări la Dacia

Mult aşteptatul plan de redresare a Renault Group, pe care noul CEO al companiei l-a promis, este aproape gata de prezentare. Şeful companiei franceze care deţine şi marca Dacia l-a anunţat pentru 14 ianuarie. În decembrie, el trimisese o scrisoare angajaţilor prin care le prezenta ideile principale ale acestui plan.

Luca de Meo începe restructurarea Renault Group din această lună, pe baza planului pe care l-a creat cu ajutorul celor mai importanţi specialişti din cadrul grupului. În vara anului 2020, De Meo a convocat cele mai ascuţite creiere din companie, directori şi specialişti, şi i-a pus să lucreze împreună, la sediul central, pentru a creiona noul plan. Multe din ideile cu care italianul a venit în Renault au început deja să fie puse în practică încă din primele luni, fiind influenţate multe din proiectele existente: unele au fost anulate, altele au fost schimbate radical. Dar cele mai multe dintre măsuri vor fi anunţate pe 14 ianuarie. De Meo a botezat deja acest program „Renaulution”, pentru a sublinia ideea de revoluţie pe care vrea să o declanşeze în compania franceză.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt