Schimbări majore în structura anului şcolar

Schimbări majore în structura anului şcolar

24 de miniştri în tot atâţia ani! Este performanţa care ţine învăţământul românesc pe loc. Doar două legi au
fost adoptate şi acestea modificate de mai multe ori. Acum se încearcă din nou revitalizarea unui sistem care din păcate, dovedit, scoate prea mulţi analfabeţi funcţionali! Revenirea la trimestre, speră ministrul Câmpeanu că este soluţia ca educaţia din ţară să fie din nou calitativă după ce în ultimii ani am avut o rată de promovabilitate tot mai mică.

Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu vrea să modifice structura anului şcolar viitor, dar vine cu o idee din trecut.
Revenirea la trimestre.

Ipoteza ministrului nu este însă şi dovedită. Datele din sistem nu reuşesc să confirme că 1998 a fost punctul din care calitatea învăţământului a scăzut.

În martie am putea afla clar ce structură va avea anul şcolar viitor, dacă va fi împărţit în trimestre sau nu. Până atunci au loc discuţii cu profesori, elevi, părinţi şi experţi în educaţie. Cei din urmă consideră că problema reală este de fapt alta.

De la minister revenirea la trimestre este soluţia pentru a avea mai multe evaluări şi teze. Elevii…nu par încântaţi!

Ultima schimbare majoră în educaţie a avut loc în anul 2011, când a fost adoptată o nouă lege a Educaţiei, după care funcţionează şi astăzi învăţământul. Legea "Funeriu", aşa cum este denumită, a adus: clasa pregătitoare, schimbarea examenelor naţionale şi camere video în sălile de examen

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt