Soluţii pentru nevaccinaţi

Soluţii pentru nevaccinaţi

Certificatul verde care restricţionează accesul celor care nu s-au vaccinat, în mall-uri, magazine de modă sau cosmetice, produce efecte neaşteptate. Ca să nu îşi piardă clienţii, retailerii s-au adaptat rapid. Au fost organizate puncte de servire separate pentru cei nevaccinaţi unde oamenii vin, spun ce doresc din magazin şi stau afara până li se aduce marfa.

La fiecare magazin de bricolaj sunt două fluxuri de servire pentru clienţi: intarea principală a rămas pentru cei vaccinati, cu certficat verde valid. Pentru ei lucrurile au rămas neschimbate. În schimb, clienţii care nu s-au vaccinat se prezintă la intrarea mai îndepărtată, unde scrie "Livrare Marfă".

În acest magazin din Constanţa, mai mulţi salariaţi de pe raioanele specializate au fost alocaţi servirii în parcare. Stau la uşă şi discută cu cumpărătorii, apoi se duc în magazin şi pun pe cărucioare toate articolele cerute.

După ce lista de cumpărături e bifată până la ultimul articol, angajatul magazinului vine la poarta de livrare, în parcare şi dă cumpărăturile clientului care le achită pe loc.

Şi în Suceava, judeţul cu cea mai mică rată de vaccinare din ţară, magazinele de bricolaj au adoptat măsuri speciale pentru clienţii care nu s-au imunizat.

Retailerii de bricolaj prezenţi în România concurează pe o piaţă a cărei valoare este estimată între 3 şi 4 miliarde de euro, anual. În 2o2o, piaţa de bricolaj a fost în creştere, susţinută de valul de renovări pe care românii le-au făcut, cu precădere în timpul celor două luni de stare de urgenţă, când deplasările au fost limitate la minimum.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt