Spotify vrea să afle care este starea emoţională a utilizatorilor săi, pentru a le afişa reclame mai relevante

Spotify vrea să afle care este starea emoţională a utilizatorilor săi, pentru a le afişa reclame mai relevante

Compania suedeză, Spotify, se află în căutarea unor instrumente care să o ajute să-şi targeteze mai eficient utilizatorii care nu plătesc pentru versiunea Premium şi să atragă, astfel, cât mai mulţi cumpărători de publicitate. Spotify a depus actele pentru un brevet care descrie o modalitate de folosire a microfonului, pentru a afla cât mai multe date despre proprii utilizatorii. Microfonul poate capta sunete care ajută compania să înţeleagă mai bine utilizatorii şi nevoile acestora. Conform descrierii care însoţeşte brevetul, instrumentul închipuit de Spotify va folosi microfonul pentru a ajuta compania suedeză să deducă vârstă, genul, originea şi, foarte interesant, starea emoţională a utilizatorilor.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt