Un brand ucrainean de modă a prezentat o colecţie de haine ''îmbunătăţite'' prin realitatea augmentată

Un brand ucrainean de modă a prezentat o colecţie de haine ''îmbunătăţite'' prin realitatea augmentată

La prima vedere, seamănă cu un tricou obişnuit sau cu un hanorac, dar odată ce camera smartphone-ului este îndreptată spre el, devine vizibilă o animaţie 3D virtuală, relatează Reuters marţi despre produsele create de un brand ucrainean de modă, care şi-a asociat creativitatea cu o companie IT locală pentru a concepe o colecţie de articole vestimentare semi-digitale - obiecte reale ce pot fi "îmbunătăţite" prin realitatea augmentată (RA) şi există atât în lumea reală, cât şi în cea digitală.

"Prin utilizarea realităţii augmentate, un designer poate să creeze articole ce depăşesc caracteristicile fizice ale ţesăturilor sau elemente de vestimentaţie care nu există în lumea reală, dar pot fi văzute ca obiecte 3D dinamice în realitatea virtuală", a declarat cofondatoarea FINCH, Kateryna Biakova, pentru Reuters.

Concepută în 2019, ideea îmbrăcămintei RA s-a dezvoltat de la câteva articole, în 2020, la o colecţie prezentată la Săptămâna Modei din Ucraina, la începutul lunii septembrie. Aceasta a cuprins şapte
imprimeuri realizate de artişti ucraineni contemporani.

agerpres.ro

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt