Vestea mult aşteptată despre consumul de produse lactate al românilor

Vestea mult aşteptată despre consumul de produse lactate al românilor

Potrivit studiului realizat de compania de cercetare Epiphany pentru FrieslandCampina România şi dat publicităţii cu ocazia zilei de 1 iunie – Ziua Internaţională a Laptelui (International Milk Day), 60% dintre români consideră micul dejun foarte important şi 54% consumă produse lactate dimineaţa.

Nu toate cifrele sunt însă la fel de optimiste. De altfel, studiul a mai scos la iveală că jumătate dintre români sar peste micul dejun, majoritatea fiind fără copii. Ei au tendinţa de a consuma ceva mai târziu în timpul zilei, ca mic dejun prelungit sau gustare.

Doar 6 din 10 români consideră că micul dejun este important şi tind să petreacă nu mai mult de 10 minute pentru pregătirea micului dejun în timpul săptămânii.

Cu toate acestea, în weekend, ei dedică mai mult timp (peste 15 minute) pentru pregătirea micului dejun.

În România, micul dejun (32%) şi gustarea intermediară (33%) sunt la fel de importante.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt