Aplicaţia turistică Visit Harghita, descărcată de peste 10.000 de ori. Jumătate dintre utilizatori sunt bucureşteni

Aplicaţia turistică Visit Harghita, descărcată de peste 10.000 de ori. Jumătate dintre utilizatori sunt bucureşteni

Peste zece mii de persoane au descărcat aplicaţia pentru telefonul mobil Visit Harghita, care reuneşte atracţiile turistice, evenimentele sau programele organizate în zonă şi care s-a dovedit a fi un instrument foarte util pentru cei care au vizitat judeţul.

Potrivit informaţiilor furnizate AGERPRES de vicepreşedintele Consiliului Judeţean Harghita, Bíró Barna Botond, în perioada 12 decembie 2018 - 22 martie 2021 aplicaţia Visit Harghita a fost descărcată de 10.235 ori, 81% dintre utilizatori fiind români, 15% maghiari, iar restul fiind cetăţeni din Germania, Marea Britanie şi Austria.

Datele statistice arată că 49% dintre utilizatori locuiesc în capitala României, judeţul devenind atractiv pentru persoanele din Bucureşti, dar şi din alte oraşe ale ţării.

Cei care au folosit aplicaţia Visit Harghita au fost interesaţi de atracţiile turistice, cum ar fi Parcul Mini Transilvania, Trandafirul de aur al Sanctuarului Marian de la Şumuleu Ciuc, Lacul Roşu sau Salina Praid, dar şi de listele "Top 25 de atracţii turistice" şi "Top 25 ce poţi face".

De altfel, pe platformele Visit Harghita sunt disponibile aproape o sută de programe turistice, cu informaţii detaliate şi extrem de utile pentru cei care doresc să viziteze judeţul.

"Prima aplicaţie destinată telefonului mobil şi site-ul grupează într-un singur loc ofertele turistice judeţene, acesta fiind punctul forte al Visit Harghita. După cum a reieşit, aplicaţia Visit Harghita a fost descărcată în anul care a trecut de persoane din Bucureşti, ceea ce demonstrează clar faptul că regiunea noastră este atractivă nu numai pentru locuitorii din Ungaria, ci şi pentru cei din România", a precizat vicepreşedintele CJ Harghita.

Sursa citată a arătat că anul turistic 2020 a fost unul plin de provocări pentru operatorii din domeniu, încasările scăzând cu circa 60%, dar antreprenorii din judeţul Harghita au reacţionat în mod favorabil şi "au reuşit să depăşească obstacolele apărute".

Potrivit lui Biro Barna Botond, în cursul anului trecut au fost lansate mai multe iniţiative interesante, atât din partea antreprenorilor cât şi din partea Consiliului Judeţean Harghita, fiind organizate consultări online, pentru inventarierea problemelor existente şi sesiuni de brainstorming, în baza cărora au fost organizate cursuri.

Au fost lansate mai multe iniţiative, cum ar fi "Plan Now, Visit Later", campania "Visit Harghita" şi cea intitulată "Hargita visszavár" (HarghitaVăAşteaptă - n.r.) şi, după relaxarea restricţiilor, în august 2020, a fost lansat un program destinat familiilor - "Visit Harghita - Family-Friendly".

În baza anumitor criterii stabilite de echipa Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Harghita, din cadrul Consiliului Judeţean, au fost stabilite standarde şi criterii ce au fost atribuite furnizorilor de servicii care se adresează familiilor, fiind contactaţi cei care s-ar fi încadrat în această categorie.

Sursa: Agerpres

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt