Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România – AMRCR – susţine şi se alătură campaniei de informare publică „Fii curat la volan!”

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România – AMRCR – susţine şi se alătură campaniei de informare publică „Fii curat la volan!”

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România – AMRCR – susţine şi se alătură campaniei de informare publică „Fii curat la volan!”, bazată pe textul Legii 213/2023 – numită informal Legea Anastasia –  publicată în Monitorul Oficial la 7 iulie 2023.

Campania urmăreşte să atragă atenţia celor care aleg să conducă sub influenţa alcoolului, drogurilor sau fără permis de conducere auto şi au produs accidente rutiere soldate cu decesul victimei că, începând cu iulie 2023 pedeapsa prevăzută pentru astfel de situaţii este condamnarea la închisoare cu executare.

Implicarea AMRCR va consta în distribuirea unor mesaje informative –  afişe/ spoturi difuzate în sistemele audio-video ale magazinelor / mici accesorii pentru cumpărături, care se vor regăsi în diferite perioade în magazinele aflate în perimetre geografice corespunzătoare unor zone intens circulate în anumite momente ale anului.

Primele locaţii vizate pentru distribuirea acestor mesaje, agreată cu iniţiatorii şi ceilalţi colaboratori care susţin campania, vor fi in Capitala si pe Litoral, în perioada cuprinsă între Florii şi încheierea Sărbătorilor Pascale.

Conform ultimelor date comunicate de Eurostat, România rămâne pe primul loc în Uniunea Europeană în ceea ce priveşte decesele survenite în urma accidentelor rutiere, cu 86 de decedaţi la un milion de locuitori în 2022, aproape dublu faţă de media la nivelul blocului.

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România este alături de Guvernul României reprezentat prin Cancelaria Prim – ministrului şi Ministerul de Interne în promovarea acestei campanii care îşi propune să descurajeze comportamentele periculoase în rândul şoferilor care pot produce tragedii cu un impact major în rândul familiilor şi efecte majore emoţionale în rândul societăţii.

„Ne-am implicat în susţinerea acestei iniţiative pentru că o considerăm utilă, cu impact pozitiv pentru întreaga societate şi, în consecinţă, sperăm că multe alte entităţi se vor alătura campaniei”, a declarat George Bădescu, Director Executiv AMRCR.

AMRCR (Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România) grupează următoarele companii de retail alimentar şi nealimentar din România: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Leroy Merlin, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Pepco, Profi, Selgros şi este membră a Confederaţiei Patronale ”Concordia” şi a organizaţiei ”EuroCommerce“.

Afla mai multe despreamrcrinchisoaredroguricampanie
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt