Dacă noi am fi introdus autobuze şcolare pentru toate cele 600 de şcoli din Bucureşti costul pe care l-am fi avut de suportat ar fi fost undeva la 700 de milioane de lei. Nu este o soluţie – Focus Prima TV

Dacă noi am fi introdus autobuze şcolare pentru toate cele 600 de şcoli din Bucureşti costul pe care l-am fi avut de suportat ar fi fost undeva la 700 de milioane de lei. Nu este o soluţie

MISAWA AIR BASE, Japan — Students step off school buses at Sollars Elementary Mar. 21. Base schools are back in session with all bus routes running and classes starting at the normal times. Students have been out since the school lost power after the earthquake that shook the northern coast of Japan Mar. 11. (U.S. Air Force photo by Staff Sgt. Marie BrownReleased)

„Bun, haideţi să lămurim şi chestiunea asta cu autobuzele şcolare. Repet ce am spus: a fost o măsură absolut populistă, autobuzele şcolare au deservit 6 şcoli din cele 600 pe care le are Bucureştiul şi costul, costul pe călătorie pe elev a fost de 80 de lei. Deci un elev care a folosit autobuzul şcolar a costat Municipalitatea 80 de lei. Dacă noi am fi introdus autobuze şcolare pentru toate cele 600 de şcoli din Bucureşti costul pe care l-am fi avut de suportat ar fi fost undeva la 700 de milioane de lei, adică cam 20% din bugetul pe care îl primeşte Municipiul Bucureşti de la stat. Nu este o soluţie, îmi pare rău s-o spun. Bineînţeles că dacă resursele ar fi nelimitate ar fi o soluţie, dar aşa nu este o soluţie. Inclusiv la acele şcoli unde s-a introdus acest serviciu au fost undeva la… rata de ocupare a autobuzelor a fost undeva la 15%, din păcate nu se poate susţine financiar”, a declarat Nicuşor Dan, întrebat dacă are în vedere reintroducerea autobuzelor şcolare, în contextul în care luni, la deschiderea şcolilor a fost haos în trafic.

Referitor la cazurile din Cluj şi Iaşi, primarul general a explicat că în Cluj e vorba despre 10 vehicule care aduc copiii din periferie către centru, pentru că aşa s-a dezvoltat oraşul..

Total
0
Shares
Total
0
Share