Digitalizarea turismului, soluţie pentru pandemie

Digitalizarea turismului, soluţie pentru pandemie

După mai bine de un an de restricţii, românii sunt nerăbdători să plece în vacanţe peste hotare. Una dintre destinaţiile preferate este Antalya, datorită serviciilor impecabile şi a priveliştilor exotice. La începutul lunii, Turcia a trecut în zona verde şi condiţiile de călătorie s-au relaxat, aşa că se poate intra cu certificatul de vaccinare sau un test rapid antigen. În schimb, hotelierii au luat toate măsurile pentru a-şi proteja oaspeţii de virusul care a speriat planeta. Iar digitalizarea a fost cheia succesului în această perioadă.

Antalya este cea mai populară destinaţie de vacanţă din Turcia, fiind renumită pentru resorturile de lux, apele turcoaz şi plajele generoase. Dar pe lângă confort şi relaxare, anul acesta turiştii caută şi siguranţă, aşa că hotelierii şi-au adaptat serviciile la condiţiile generate de pandemie.

Digitalizarea a fost un pas necesar şi în turism, astfel că mulţi hotelieri au pus la dispoziţia clienţilor aplicaţii prin care să le uşureze accesul la diverse servicii

De la 1 iunie, testul PCR nu mai este obligatoriu pentru turiştii români care au schema de vaccinare completă efectuată cu minim 14 zile înainte de sosirea în Turcia. De asemenea, se poate călători şi cu un test rapid antigen efectuat cu maximum 48 de ore înainte de plecare sau cu un document oficial care atestă că persoanele în cauză au fost infectate cu virusul SARS-CoV-2 în ultimele 6 luni.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt