Imobiliarele se mută în online

Imobiliarele se mută în online

Pandemia a adus schimbari majore în domeniul imobiliar! Dacă până acum cei care voiau să achiziţioneze o casă sau un apartament vizitau fiecare locuinţă pe care le-o propunea agenţia de vânzări, acum cumpăratorii preferă să evite contactul fizic. Astfel că firmele imobiliare au schimbat tactica şi le trimit clienţilor fotografii panoramice cu apartamentele şi casele solicitate sau realizează scurte filmuleţe de
prezentare.

Aşa îşi prezintă unul dintre agenţii imobiliari locuinţa pe care trebuie să o vândă. Folosind o cameră video performantă, agentul încearcă să convină potenţialii clienţi să achiziţioneze proprietatea. Timp de câteva minute, brolerul îl plimbă pe potenţialul cumpărator prin fiecare cameră din imobil.

Specialiştii spun că din ce în ce mai mulţi potenţiali cumpărători preferă acest gen de prezentare video.

O altă firmă de imobiliare foloseste fotografii panoramice pentru a vinde casele şi apartamentele.

Cei care practica acest tip de promovare spun că un asemenea tur virtual este cel mai apropiat de realitate şi asta pentru că se poate vedea amplasarea camerelor şi poziţionarea fiecărei camere faţă de cealaltă. Mai mult, clientul poate de acasă, din faţa calculatorului, să vizioneze de mai multe ori locuinţa pentru că nu este condiţionat de timp.

În acelasi timp, pe fotografia panoramică poţi vedea lucruri sau zone pe care nu le observi la o vizită scurtă în imobilul -respectiv.

În plus, mai spun atât clienţii, vânzătorii cât şi reprezentanţii agenţiilor imobilare, riscul de infecţie cu SARS-COV 2 este mult mai mic având în vedere că potenţialul cumpărător alege, în final, să vizioneze doar locuinţa care i-a fost cel mai tare pe plac în urma turului virtual.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt