Vacanţe distruse de companiile low cost

Vacanţe distruse de companiile low cost

Vacanţe distruse, oameni ţinuţi cu orele şi chiar cu zilele prin aeroporturi, curse întârziate şi anulate. Este bilanţul ultimelor zile, iar experienţa cu companiile low cost lasă un gust amar turiştilor. Pentru a scăpa de penalizări, operatorii schimbă ora decolării seara târziu, când oamenii au deja bagajele făcute şi sunt pe picior de plecare. La noi, pe aeroporturile din Cluj şi din Bucureşti este haos în fiecare zi.

O vară plină de nervi, aşa descriu românii experienţa plecării în vacanţă. Blocaţi în aeroporturi şi nevoiţi să plătească suplimentar pentru alternative de zbor ori să se descurce pe cont propriu în locuri unde nu cunosc pe nimeni, oamenii ajung cu nervii la pământ. Un zbor spre România din Bologna i-a dat de furcă şi presedintelui Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe.
Altă cursă, de data asta către Germania, aceeaşi situaţie. Pasagerii au aşteptat două ore în avion pentru ca, într-un final, operatorul să le spună că trebuie să coboare, deoarece nu vor mai decola decât peste câteva ore. Răspunsul companiei: ,,Întârzierea sau anularea oricărui zbor este ultima decizie luată după ce toate eforturile posibile au fost depuse pentru operarea normală a zborului respectiv. Prioritatea companiei este siguranţa pasagerilor, a echipajelor şi a aeronavelor sale", a anunţat compania Wizz Air într=un comunicat de presă.
Unele curse nu sunt anulate, în schimb suferă întârzieri foarte mari. Tot la Cluj, mai  mulţi români au sosit de la Leeds, din Marea Britanie, după mai bine de zece ore infernale de aşteptare. La fel s-a întâmplat şi cu zboruri din Elveţia sau din Spania.
Şi la Bucureşti, multe zboruri au întârzieri. Pasagerii unei curse charter au fost anunţaţi prin mail, în toiul nopţii, că avionul nu mai decolează la ora 11, ci la ora 15.
Greva din Italia de săptămâna trecută a cauzat întârzierea a peste 1.000 de zboruri, iar efectele se simt în continuare.
 

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt