Viitorul shoppingului în magazine

Viitorul shoppingului în magazine
foto: Pixabay.com

Timpul pe care îl petrecem în magazine, printre rafturile cu haine, căutând articole inedite, este mai scurt acum, datorită inteligenţei artificiale. Tehnologia care face furori în străinătate a ajuns şi în România. La un click distanţă îţi poţi găsi articolul pe mărimea potrivită, oglinzile inteligente îţi sugerează rapid diverse variante chiar la cabina de probă, iar inventarul hainelor este mult mai simplificat.  

Tehnologia RFID este o tehnologie a viitorului, care îşi propune să ajute industria automotive, retail şi lanţurile de aprovizionare să evolueze în ce priveşte depozitarea, gestionarea şi manevrarea stocurilor.
Umărirea articolelor de-a lungul lanţului de aprovizionare este benefică, dar acum ele pot fi supravegheate până la punctul de vânzare. Beneficiile şi modurile diverse de utilizare a tehnologiei RFID au fost prezentate la Cluj-Napoca.
S-au făcut şi demonstraţii live cu oglinda smart pentru cabinele de probă, care îţi poate identifica produsul, îţi spune dacă mărimea aleasă de tine există în magazin sau îţi poate da sugestii cu ce alte articole vestimentare s-ar potrivi produsul ales de tine. 
Prin intermediul acestei oglinzi, lucrătorul comercial poate fi chemat ori de câte ori are nevoie clientul. Specialiştii spun că aşa va arată o experienţă de shopping în viitor.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt