Sushi-ul i-a salvat afacerea – Focus Prima TV

Sushi-ul i-a salvat afacerea

2020 a fost anul afacerilor și job-urilor online. Însă au existat și antreprenori mai curajoși care au deschis o fizic o afacere chiar în pandemie. Un lucru extrem de riscant, spun specialiștii. Unii au avut însă noroc, iar relaxarea măsurilor a fost prielnică. 2021 va fi în continuare anul serviciilor, dar și anul celor care sunt specializați în vânzări online sau resurse umane.

Pandemia a lovit grav în toate sectoarele economiei, însă cei mai afectați au fost cei din industria HORECA. Cu toate astea, au existat antreprenori care și-au deschis o astfel de afacere chiar în vremurile grele. Dan, de exemplu, are un restaurant cu specific japonez și l-a inaugurat înainte cu două săptămâni de starea de urgență.

Sushiul a fost însă varianta câștigătoare. În 2020 românii au preferat să comande preparate specific japoneze, în detrimentul altora mult mai consacrate, precum pizza sau cartofii prăjiți.

Așa că sushi-ul, dar și livrările online au propulsat afacerea. Acum Dan are livrări în fiecare zi, iar clienții sună în număr mare pentru a rezerva o masă.

Exemplul său este însă singular într-o piață aflată într-o recesiune severă.

2020 a fost anul online-ului. Afacerile promovate în mediul virtual au crescut, iar job-urile online au fost la mare căutare.

Cei care se gândesc să își deschidă o afacere în această perioadă trebuie să fie precauți și să se gândească la nevoile oamenilor, spun specialiștii. De asemenea, job-urile precum specialiștii în vânzări online, în design de produs resurse umane sau IT vor fi la mare căutare în acest an.

Total
0
Shares
Total
0
Share