IAŞI ESTE DESTINAŢIA ANULUI 2022 ÎN ROMÂNIA LA CATEGORIA "CITY BREAK", CU CEL MAI MARE DE NUMĂR DE VOTURI ALE PUBLICULUI. BRAŞOV A CUCERIT PREMIUL JURIULUI.

IAŞI ESTE DESTINAŢIA ANULUI 2022 ÎN ROMÂNIA LA CATEGORIA "CITY BREAK", CU CEL MAI MARE DE NUMĂR DE VOTURI ALE PUBLICULUI. BRAŞOV A CUCERIT PREMIUL JURIULUI.

Municipiul Târgovişte rămâne Destinaţia Anului 2022 in Muntenia, Oltenia şi Dobrogea. Destinaţia Anului 2022 a ajuns la ultima etapă în categoria City Break: finala naţională. Cele 3 destinaţii câştigătoare ale fazei pe regiuni istorice (Braşov, Târgovişte, Iaşi) au fost pe rând vizitate de Gianina Corondan şi echipa Destinaţia Anului, surprinzându-le povestea şi atracţiile.

A urmat jurizarea, în care Dragoş Anastasiu, Felix Tătaru şi Dana Gonţ, au acordat 1/3 din punctajul total. Trei criterii au stat la baza jurizării: (1) atractivitatea obiectivelor şi experienţelor turistice din destinaţie, (2) implicarea comunităţii şi (3) puterea brandului de destinaţie. Iar votul publicului a contat pentru 2/3.

Astfel, platforma www.destinatiaanului.ro a contabilizat o sută de mii de voturi pentru a desemna Destinaţia Anului 2022 în România dintre oraşele câştigătoare ale fazei pe regiuni istorice. Mobilizarea a fost foarte puternică, rezultatul a fost strâns. Pe baza punctajului total calculat, în acest an titlul de Destinaţia Anului în România la categoria City Break merge la IAŞI.Juriul a avut o altă preferinţă, una intens discutatăîntre cei trei. Până la urmă, balanţa votului juriului a înclinat spre BRAŞOV, care castigă trofeul de Destinatia Anului 2022 în România - Premiul Juriului la categoria City Break.

Târgovişte, cea de-a treia finalistă a etapei naţionale, rămâne în posesia trofeului Destinaţia Anului 2022 în Muntenia, Oltenia şi Dobrogea, trofeu câştigat la etapa regională.Toate cele 3 oraşe vor beneficia in continuare de promovare în emisiunea Destinatia anului difuzata duminica, de la 17.00, la PrimaTV, în care Gianina Corondan ne aratăde ce un City Break la Braşov, Iaşi sau Târgovişte este o experienţă care trebuie trăită de orice român!

Ce urmează acum? Finala pe localităţi turistice!

Te asteptăm la Prima TV pe 2 Iulie de la ora 17:00 să vezi cine este Destinaţia Anului 2022 în Româia la categoria Localităţi Turistice!

ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ VEDEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAŢIE DIN ŢARĂ!

Despre Destinaţia Anului: cea mai importantă competiţie de promovare a turismului intern prin popularizarea destinaţiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinatiaanului.ro, şi prin colaborarea cu bloggeri şi influenceri de turism. Aflată la a doua ediţie, Destinaţia Anului ridică ştacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului şi Alianţa Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse în două etape (pe regiuni şi naţională) şi o dublare a intensităţii comunicării atât pe plan intern, cat si international.

Mulţumim sponsorilor şi partenerilor care s-au alăturat Destinaţiei Anului:

Sponsorii ediţiei 2022:

Ursus Cooler (www.ursuscooler.ro), leaderul categoriei mixurilor de bere a fost alături de destinaţiile cool ale României încă de la prima ediţie. Mixul răcoritor de bere si suc continuă călătoria alături de echipa noastră de exploratori.

Povestea Boromir (www.boromir.ro) s-anăscut din pasiunepentrugusturialese, darmai ales din respectulpentrutradiţie. Străbătândmereuţaraîn lung şiînlat ca săgăseascăinspiraţiepentruprodusetradiţionaledarşiinovative, Boromir susţine cu bucurieproiectulDestinaţiaAnului.

Râureni (www.raureni.ro) este un brand cu drag de natură, drag de călătorii care s-a alăturat cu multentuziasmcompetiţieiDestinaţiaAnului, ca partenerdulceîncălătoriilemenitesădescoperefrumuseţeaşiaromeleRomâniei.

In această ediţie, competiţia beneficiază de parteneriatul Băncii Comerciale Române (www.bcr.ro). BCR susţine Destinaţia Anului pentru a da #incredere comunităţilor în potenţialul lor.

Enterprise Rent-a-car Romania (enterprise.ro) este Partenerul de mobilitate Destinaţia Anului, susţinând echipa de producţie sa se deplaseze eficient şi fără griji în toate cele 6 destinaţii şi susţinând întregul nostru concept.

FRINCKS (www.frincks.ro) este un magazin online de băuturi fine. Whisky, vin, cognac, spumante şi multe alte răsfăţuri pe care sa le savurezi în orice destinaţie.

BIBI Touroperator (www.bibi-touring.ro) susţine proiectul Destinaţia Anului în calitate de specialist pentru vacanţe în România, ca o confirmare a faptului că mai sunt multe lucruri interesante de spus şi de văzut la noi aici. O vacanţă în România rămâne un motiv de bucurie, pentru orice turist.

Organizaţiile partenere:

Ministerul Antreprenoriatului şi Turismuluiîmbrăţişează misiunea Destinaţia Anului de a susţinecomunităţile locale în efortul de afirmare a unor branduri turistice puternice înspaţiul romanesc print crearea unui flux constant de inspiraţieşi a unui standard de excelenţă pentru turismul românesc.

Alianţa Pentru Turism (APT): o platformă care reuneşte 26 de entităţi, printre cele mai importante şi mai ales active din turismul naţional, cu rol de reprezentare a unei părţi importante din industria turismului şi a ospitalităţii în relaţia cu Preşedintele României, Guvernul României, Parlament şi ministere.

Institutul Oraşelor Vizionare (IOV) crede în cultivarea sentimentului de apartenenţă şi de implicare a cetăţenilor unei localităţi printr-o abordare conştientă de construcţie de brand bazată pe o identitate competitivă şi o viziune ambiţioasă. Viitorul este al oraşelor cu branduri puternice!

Parteneri media: PrimaTV (primatv.ro), News.ro, Profit.ro, Urban.ro, telekomsport.ro, Adevarul.ro, Radio Itsy Bitsy (itsybitsy.ro), Cezar Dumitru (imperatortravel.ro), Dana Gonţ (danagont.ro), Eddie Tone (tuktuk.ro), Valize Vesele (https://www.instagram.com/valizevesele.ro), Urlaub-in-Rumänien (https://www.facebook.com/UrlaubinRumaenien)

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt